Фраза дня

Кейс класного керівника

                                     Національно-патріотичне виховання учнів                                                                          

Виникнення труднощів у виховній роботі


з/п
Показник
2017-2018
2018-2019
2019-2020
1.
Володіння методами психолого-педагогічної діагностики



2.
Володіння методами вивчення класного колектива



3.
Володіння  методикою організації дитячого самоврядування



4.
Організація активно-пізнавальної діяльності на класній годині, позакласному заході



5.
Організація активно-ігрової діяльності на класній годині, позакласному заході



6.
Уміння створювати умови для діяльної дисципліни на класній годині, позакласному заході



7.
Уміння  працювати з педагогічно занедбаними дітьми



8.
Уміння співпрацювати з батьками і допомагати їм у вихованні



9.
Уміння захоплювати дітей діяльністью, ідеями, проектами



10.
Володіння методикою проведення, різноманітними формами і методами проведення класних годин, позакласних заходів





Оцінка діяльності 

класного керівника    _____класу

2017-2018 н.р.


з/п
Основні напрямки діяльності
 класного керівника
Рівень
Високий
Середній
Низький

  1.  
Розвиток учнівського самоврядування в класі




  1.  
Навчальні досягнення учнів класу




  1.  
Результативність проведення профілактичної роботи




  1.  
Рівень вихованості учнів   




  1.  
Активність класа в загальношкільних заходах




  1.  
Визначення виховних цілей і задач, виконання плана виховної роботи з класом




  1.  
Забезпечення умов життєдіяльності і здоров я  учнів




  1.  
Забезпечення позитивних міжособистісних відносин з батьками учнів




  1.  
Рівень задоволеності батьків діяльністю класного керівника                 





Діагностична анкета 

класного керівника _____ класу  20___/20___ н.р.




Основні знання та вміння
Самооцінка
Володію
Не володію
Вільно
Недостатньо
1
Планування виховної роботи



2
Правильне визначення конкретних виховних завдань і проблем



3
Взаємодія з учнівським колективом, його формування



4
Вивчення індивідуальних особливостей учнів, індивідуальна робота з ними



5
Аналіз міжособистісних стосунків у дитячому колективі



6
Організація індивідуальної роботи з педагогічно занедбаними дітьми



7
Організація суспільно корисної праці



8
Підготовка та проведення активних форм виховної роботи



9
Організація роботи з батьками



10
Використання методики колективної творчої діяльності у виховній роботі



11
Методика проведення класних годин та виховних заходів через упро­вадження інтерактивних форм роботи



12
Методика проведення батьківських зборів (інноваційна методика)



13
Методика проведення класних зборів



14
Вивчення рівня вихованості учнів, класного колективу



15
Аналіз форм виховної роботи



16
Робота з дитячим самоврядуванням



17
Складання психолого-педагогічної характеристики



18
Особистісно зорієнтований підхід до виховання класного колективу на діагностико-корекційній основі



Комментариев нет:

Отправить комментарий

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...