Національно-патріотичне виховання учнів
Концепція національно-патріотичного виховання молоді
Авторські матеріали з національно-патріотичного виховання учнів
Свято "День Перемоги"
Наш выбор
Сучасний класний керівник
Авторські матеріали з національно-патріотичного виховання учнів
Свято "День Перемоги"
Наш выбор
Сучасний класний керівник
Виникнення труднощів у виховній роботі
№ з/п
|
Показник
|
2017-2018
|
2018-2019
|
2019-2020
|
1.
|
Володіння методами психолого-педагогічної діагностики
| |||
2.
|
Володіння методами вивчення класного колектива
| |||
3.
|
Володіння методикою організації дитячого самоврядування
| |||
4.
|
Організація активно-пізнавальної діяльності на класній годині, позакласному заході
| |||
5.
|
Організація активно-ігрової діяльності на класній годині, позакласному заході
| |||
6.
|
Уміння створювати умови для діяльної дисципліни на класній годині, позакласному заході
| |||
7.
|
Уміння працювати з педагогічно занедбаними дітьми
| |||
8.
|
Уміння співпрацювати з батьками і допомагати їм у вихованні
| |||
9.
|
Уміння захоплювати дітей діяльністью, ідеями, проектами
| |||
10.
|
Володіння методикою проведення, різноманітними формами і методами проведення класних годин, позакласних заходів
|
Оцінка діяльності
класного керівника _____класу
2017-2018 н.р.
№
з/п
|
Основні напрямки діяльності
класного керівника
|
Рівень
| ||
Високий
|
Середній
|
Низький
| ||
|
Розвиток учнівського самоврядування в класі
| |||
|
Навчальні досягнення учнів класу
| |||
|
Результативність проведення профілактичної роботи
| |||
|
Рівень вихованості учнів
| |||
|
Активність класа в загальношкільних заходах
| |||
|
Визначення виховних цілей і задач, виконання плана виховної роботи з класом
| |||
|
Забезпечення умов життєдіяльності і здоров я учнів
| |||
|
Забезпечення позитивних міжособистісних відносин з батьками учнів
| |||
|
Рівень задоволеності батьків діяльністю класного керівника
|
Діагностична анкета
класного керівника _____ класу 20___/20___ н.р.
№
|
Основні знання та вміння
|
Самооцінка
| ||
Володію
|
Не володію
| |||
Вільно
|
Недостатньо
| |||
1
|
Планування виховної роботи
| |||
2
|
Правильне визначення конкретних виховних завдань і проблем
| |||
3
|
Взаємодія з учнівським колективом, його формування
| |||
4
|
Вивчення індивідуальних особливостей учнів, індивідуальна робота з ними
| |||
5
|
Аналіз міжособистісних стосунків у дитячому колективі
| |||
6
|
Організація індивідуальної роботи з педагогічно занедбаними дітьми
| |||
7
|
Організація суспільно корисної праці
| |||
8
|
Підготовка та проведення активних форм виховної роботи
| |||
9
|
Організація роботи з батьками
| |||
10
|
Використання методики колективної творчої діяльності у виховній роботі
| |||
11
|
Методика проведення класних годин та виховних заходів через упровадження інтерактивних форм роботи
| |||
12
|
Методика проведення батьківських зборів (інноваційна методика)
| |||
13
|
Методика проведення класних зборів
| |||
14
|
Вивчення рівня вихованості учнів, класного колективу
| |||
15
|
Аналіз форм виховної роботи
| |||
16
|
Робота з дитячим самоврядуванням
| |||
17
|
Складання психолого-педагогічної характеристики
| |||
18
|
Особистісно зорієнтований підхід до виховання класного колективу на діагностико-корекційній основі
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий